Nextage en Herbert Flack zijn gek op Bush

Nextage bedacht dit jaar een nieuwe campagne voor bierproducent Bush. In drie verschillende radiospots brengt acteur Herbert Flack, de Vlaamse ambassadeur voor het merk, het verhaal van het Bush bier. « Acht generaties brouwers, een uniek karakter », begint Flack. Wat volgt is elke keer een andere vertelling over de historiek van het biermerk.
De spots, die telkens bestaan uit een lange en een korte versie, zullen vanaf begin 2017 op de radio te horen zijn, na een eerste kennismaking in oktober.
Credits:
Creatie: Nextage
Klant: Bush
Accountant Manager (nl): Pierre Sokal
Copy (nl): Frederik Dewispelaere
AD: Sébastien Ruyssen
Fotograaf: Christophe Gilbert
Productiepartner: Thomas Résimont
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]